Drodzy rodzice, od 30.03.2020 rozpoczynamy realizację materiału z podstawy programowej, w związku z tym materiały będą przekazywane drogą elektroniczną oraz w formie spotkań online z Waszymi dziećmi.
Prosimy o logowanie się na platformę poprzez stronę https://portal.office.com loginem jest adres e-mail według schematu:
Imię.Nazwisko@smyki.onmicrosoft.com, jeśli dziecko posiada dwa imiona proszę wpisać tylko jedno. Jeśli nazwisko jest podwójne, piszemy je łącznie.
Hasło będzie do uzyskania u dyrekcji przedszkola lub żłobka w czasie odbioru podręczników lub wyślemy je w formie elektronicznej SMSem lub mailem.
System wymusi od Państwa zmianę hasła przy pierwszym logowaniu.
Poniżej zamieszczamy krótką instrukcję:
Po zalogowaniu widzimy pulpit naszego konta.

Następnie wybieramy aplikację Teams.

Wybieramy opcję Zamiast tego użyj aplikacji internetowej.
Następnie wybieramy z lewej strony zakładkę Zespoły, tutaj widzimy zespoły do której nasi pracownicy przydzielili już Państwa dzieci.
Znajdą tutaj Państwo wszelkie materiały oraz zaplanowane działania przez naszych nauczycieli.
W razie problemów prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Będzie starali odpowiadać się na bieżąco.
Poniżej zamieszczamy jeszcze instrukcję w wersji video.
https://www.youtube.com/watch?v=h_AsQ_v8q2w